Specjalistyczna metoda treningu oddechowego Trening z dojazdem do klienta Zacznij zdrowo sie odzywiać

Trening

METODY TRENINGOWE

Jako jeden z nielicznych w Polsce posiadam uprawnienia instruktorskie wszystkich trzech systemów treningowych: Strong First, Fleixble Steel i Ground Force Method.

Są one doskonałym fundamentem do pracy z ludźmi w każdym wieku i na każdym poziomie zaawansowania, ich koncepcje wzajemnie się uzupełniają i dają możliwość rozwinięcia potencjału każdego kto z nami trenuje.

 

 

 

 

TRENUJ Z NAMI

Trening rehabilitacyjny:

Jest formą treningu dopasowanego do celu terapii. Stanowi łącznik pomiędzy kończącym się procesem rehabilitacji, a powrotem do aktywności fizycznej (np. jazdy na nartach, gry w piłkę nożną czy biegania) lub treningiem właściwym w sporcie zawodowym i amatorskim.

Jego przebieg i wyniki są na bieżąco omawiane z terapeutą prowadzącym. Plan treningowy ułożony jest pod kątem dysfunkcji danego pacjenta. Jedną z jego głównych cech jest indywidualizacja całego procesu. Stosowany jest dla przywrócenia prawidłowych wzorców ruchowych oraz poprawy zaburzonej kontroli nerwowo-mięśniowej.

Pozwala na pełny powrót do zdrowia oraz możliwość swobodnego i bezbólowego funkcjonowania w życiu codziennym i w sporcie.

 

Hardstyle kettlebells:

Trening z odważnikami kulowymi wg metodologii StrongFirst to trening mający na celu znalezienie słabych punktów i dysbalansów mięśniowych.  Budowanie „kuloodpornych”, silnych mięśni tzw CORE, czyli grupy mięśni odpowiedzialnych za bezpieczeństwo i dobry stan naszego kręgosłupa.

To system, który stawia Siłę, jako podstawową cechę motoryczną, którą każdy powinien posiąść w stopniu podstawowym. To reedukacja i budowanie prawidłowych wzorców ruchowych, które są punktem wyjścia w prewencji urazów sportowych.   

Trening ten jest świetnym uzupełnieniem innej aktywności czy dyscypliny sportowej.  Jest to również znakomite narzędzie do spalania tkanki tłuszczowej i budowania zdrowej atletycznej sylwetki.

Nauka o treningu z kettlami…

Rosyjscy naukowcy dokonali szeregu eksperymentów odnośnie efektu treningu z odważnikami na ludzkie ciało

    - Łuchkin (1947), Łaputin (1973) – odważniki poprawiają koordynację i zręczność,

    - Zikow (1986), Griban (1990) – odważniki poprawiają generalne przygotowanie fizyczne oraz rozwijają podstawowe atrybuty u profesjonalnych sportowców,

    - Shevtsova (1993) – odważniki obniżają tętno spoczynkowe do 56 na minutę. Średnie ciśnienie krwi u girevika (rosyjskie określenie na trenującego z odważnikami) to 110/70 w lato i 114/74 w zimie,

    - Voropayev (1997) – trening z odważnikami poprawia kompozycję ciała, obniża poziom tkanki tłuszczowej w organizmie oraz powoduje zbilansowany rozwój wszystkich grup mięśniowych

Czy jest ktoś kto nie może trenować z kettlami?

Z odważnikami kulowymi może trenować każdy, niezależnie od wieku, płci, uprawianej dyscypliny sportowej czy stażu treningowego. Ciekawostką jest, że na Węgrzech w ramach rehabilitacji po zabiegach kręgosłupa, zalecany jest właśnie trening z kettlebells.

 

Kick boxing

Dyscyplina sportowa (sport walki), w której walczy się stosując zarówno bokserskie ciosy pięścią, jak i kopnięcia. Sport rozwijający w sposób holistyczny umiejętności fizyczne takie jak: siła, szybkość, wytrzymałość, gibkość, poczucie rytmu. Dodatkowo rozwijający cechy psychiczne m.in.: panowanie nad stresem, poczucie własnej wartości, czy pewność siebie.

Uczymy od podstaw, zajęcia dla osób początkujących. Trening zarówno dla Pań jak i dla Panów.